¿Què és el Club Med?

Es tracta d’un club dirigit per ESCOLA NÀUTICA MEDIÑA, en el que es pretenen donar una sèrie de condicions preferents als seus integrants que afavoreixin la navegació d’esbarjo.

A qui va destinat?

A tothom que es vulgui iniciar i gaudir del mon de la nàutica d’esbarjo.

Quin cost té?

Pels alumnes i ex alumnes no té cap cost.

Quins avantatges té?

• Descomptes del 10% en cursos de nàutica a ESCOLA NAUTICA MEDIÑA
  • Descomptes amb lloguers de vaixells d’esbarjo a través de BOATRENTAL PALAMOS
    • 20% de descompte en temporada baixa
    • 10% de descompte en temporada mitja
    • 5% de descompte en temporada alta.
  • Descompte d’un 15% en tràmits de GESTORIA NAUTICA MEDIÑA
  • Assessorament legal nàutic gratuït.
  • Accés amb condicions molt avantatjoses al servei MEDIÑA BOATSHARING (Us compartit d’embarcacions).
  • Cotitzacions gratuïtes de propostes d’assegurances a través de CORREDORIA D’ASSEGURANCES MEDIÑA, especialitzada amb assegurances nàutiques i altre tipus d’assegurances, assegurances de RC de vaixells a partir de 95 € any.

Esdeveniments

• Al mes de maig organitzem una prova de regularitat de MOTONÀUTICA, oberta a qualsevol tipus de vaixells MOTORES-VELERS, pels membres del club.
  • Facilitem l’aprenentatge de maniobrar el vostre propi vaixell.
  • Fem sortides de reciclatge de pràctiques, tant de vela com de motor.
  • Al més de Novembre organitzem la “REGATA DEL SOLSTICI”. Ja portem 15 anys organitzant la regata per a qualsevol tipus de velers.

¿Vols rebre més informació?

Pots enviar-nos un Whatsapp per rebre més informació o, si ho prefereixes, pots trucar al 647799108

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious