Us comuniquem la publicació al BOE del Reial Decret 238/2019 de 5 d’abril pel qual s’estableixen les habilitacions professionals de les titulacions d’esbarjo , les quals passem a resumir.

• Els posseïdors dels títols de Capità de Iot, Patró de Iot i Patró d’embarcacions d’esbarjo podran ser habilitats per fer les següents activitats professionals:
    • Prestar serveis de transport de suministres (portar menjar , begudes , dinars de la platja o port als vaixells d’esbarjo que estiguin fondejats).
    • Realitzar activitats de fondeig , amarrament , remolc o desplaçament de vaixells d’esbarjo dins el port , marina o platges , fins i tot el trasllat del vaixell d’un port a un altre amb una distancia màxima de 5 milles de la costa.
    • Realitzar proves de mar de vaixells d’esbarjo i motos nàutiques
    • Governar vaixells destinats al socorrisme de platges
  • Els posseïdors dels títols de Capità de Iot i Patró de Iot podran també patronejar vaixells d’esbarjo portant a bord com a màxim 6 passatgers per realitzar excursions turístiques y la pràctica de la pesca d’esbarjo.

Per poder habilitar les titulacions d’esbarjo, es necessita a més de la titulació d’esbarjo pertinent (amb les atribucions complementaries) segons la activitat a realitzar , el certificat d’especialitat de FORMACIÓ BÀSICA EN SEGURETAT.

Tanmateix , aquest RD habilita a les llicencies de Navegació a poder governar qualsevol tipus de moto nàutica.

Aquest nou RD entra en vigor el dia 1 de Juliol del 2019

Pels que ho desitgin us informem que iniciem els següents cursos

• CURS DE PATRO D’ESBARJO Presencial a les nostres aules de Girona inici 02/05/2019 per l’examen de 24/05/2019 a Girona (classes dimarts i dijous de 19:00 h a 22:00 h). Els antics alumnes gaudeixen d’un 10% de descompte.
  • CURS DE PATRO DE IOT inici 03/05/2019 a GIRONA per l’examen a Barcelona del 19/07/2019. Els antics alumnes gaudeixen d’un 10% de descompte.
  • CURS DE FORMACIÓ BÀSICA EN SEGURETAT (es tracta d’un curs reglat fet a les nostres aules de Port Marina Palamós) Inici 20/05/2019 i finalitza el 31/05/2019 Places limitades.